BLIK

Blik

Drodzy Klienci,
Miło nam poinformować, iż w dniu 01.01.2023 r. Bank Spółdzielczy w Krzyżanowicach udostępnił aplikację mobilną MeanderBank oraz usługę BLIK .

Usługa BLIK w aplikacji mobilnej MeanderBank jest dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy posiadają  dostęp do bankowości internetowej oraz korzystają z aplikacji mobilnej MeanderBank. 

Usługa BLIK nie jest dostępna dla Klientów, którzy jako narzędzie autoryzacji dyspozycji wykorzystują kody SMS.

Obecna usługa BLIK, dostępna w aplikacji mobilnej BS Pay, zostanie dezaktywowana z dniem 31.01.2023r.  Wszyscy Klienci, którzy nie aktywują  aplikacji mobilnej MeanderBank, nie będą mogli korzystać z BLIKA od dnia 01.02.2023 r.

Do dnia 31.01.2023 r.:

  1. Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji mobilnej BS Pay i nie posiadają dostępu do bankowości internetowej, powinni  złożyć w Banku wniosek o aktywację usługi bankowości internetowej eBankNet wraz z aplikacją mobilną  MeanderBank,
  2. Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji mobilnej BS Pay, posiadają dostęp do bankowości internetowej oraz korzystają z narzędzia autoryzacyjnego w postaci kodów SMS, powinni złożyć w  Banku wniosek o zmianę narzędzia autoryzacji na aplikację mobilną MeanderBank,
  3. Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji BS Pay, posiadają dostęp do bankowości internetowej  oraz korzystają z narzędzia autoryzacyjnego w postaci aplikacji mobilnej MeanderBank, powinni aktywować pełną wersję.

Chcesz dowiedzieć się więcej - kliknij tutaj.

POBIERZ APLIKACJĘ

Miej dostęp do konta kiedy chcesz z aplikacją MeanderBank dostępną na systemy Android i iOS

ikona app store ikona google play
projektowanie stron www