Blik
Drodzy Klienci,
Miło nam poinformować, iż w dniu 01.01.2023 r. Bank Spółdzielczy w Krzyżanowicach udostępnił aplikację mobilną MeanderBank oraz usługę BLIK .
Usługa BLIK w aplikacji mobilnej MeanderBank jest dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy posiadają dostęp do bankowości internetowej oraz korzystają z aplikacji mobilnej MeanderBank.
Usługa BLIK nie jest dostępna dla Klientów, którzy jako narzędzie autoryzacji dyspozycji wykorzystują kody SMS.
Obecna usługa BLIK, dostępna w aplikacji mobilnej BS Pay, zostanie dezaktywowana z dniem 31.01.2023r. Wszyscy Klienci, którzy nie aktywują aplikacji mobilnej MeanderBank, nie będą mogli korzystać z BLIKA od dnia 01.02.2023 r.
Do dnia 31.01.2023 r.:
- Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji mobilnej BS Pay i nie posiadają dostępu do bankowości internetowej, powinni złożyć w Banku wniosek o aktywację usługi bankowości internetowej eBankNet wraz z aplikacją mobilną MeanderBank,
- Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji mobilnej BS Pay, posiadają dostęp do bankowości internetowej oraz korzystają z narzędzia autoryzacyjnego w postaci kodów SMS, powinni złożyć w Banku wniosek o zmianę narzędzia autoryzacji na aplikację mobilną MeanderBank,
- Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji BS Pay, posiadają dostęp do bankowości internetowej oraz korzystają z narzędzia autoryzacyjnego w postaci aplikacji mobilnej MeanderBank, powinni aktywować pełną wersję.
Chcesz dowiedzieć się więcej - kliknij tutaj.